სამიზნე სკოლა
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი, გვარი
|
აზა ნაფეტვარიძე
|
პირადი ნომერი
|
53001011898
|
ტელეფონი
|
577654042
|
ელ.ფოსტა
|
aza.napetvaridze@gmail.com
|
პროგრამის სახელწოდება
|
„საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“
|
საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა
|
საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასა და მათში სათანადო პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განმტკიცებაში
|
მიმართულება
|
ინტელექტუალური
|
სამიზნე ჯგუფი
|
III კლასის მოსწავლეები
|
საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა
|
10 დღე
|
აქტივობების ხანგრძლივობა
|
60წთ
|
განხორციელების სავარაუდო ვადები
|
15 ივნისიდან 24 ივნისის ჩათვლით
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
მიზანი
|
- პროგრამა დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასში და მათში სათანადო პრაქტიკული ჩვევების განმტკიცებაში;
- პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის გეგმის მათემატიკის პროგრამის გათვალისწინებით და ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევ შედეგებზე გათვლილი;
- საცდელი კურსისათვის შეირჩა: ქ. ზვიადაძისა და გოშხეთელიანის კრებულები ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“, „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“;
- პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალებით
|
შედეგები
|
მოსწავლეებს აუმაღლდება მათემატიკური,გონებრივი, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნება, დაეხვეწებათ პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.
|
მეთოდოლოგია
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები
|
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
I დღე
- განწყობის შექმნა მათემატიკის შესასწავლად
- პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა
- ჯგუფური მუშაობა
|
II დღე
- სივრცესა და დროზე წარმოდგენების განვითრება;
- პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა
|
III დღე
- ნუმერაცია;
- მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
IV დღე
- რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის;
- კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
V დღე
- რიცხვთა შედგენილობა, შეკრება-გამოკლება;
- კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
VI დღე
- გამრავლება-გაყოფა;
- ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
VII დღე
- წილადები. ნაწილებად დაყოფა;
- ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
- ჯგუფური მუშაობა.ა
|
VIII დღე
- გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა
- გეომეტრიულ ფიგურებზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
IX დღე
- ლოგიკური ამოცანები;
- ლოგიკური აზროვნების განვითარება-განმტკიცება;
- წყვილებში მუშაობა.
|
X დღე
- სავარჯიშოები გამეორებისათვის, განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
- მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
- „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?
|
საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი
|
- გამოცხადება 11:30 სთ-ზე
- მეცადინეობა 1 სთ
|
ლიტერატურა
|
- ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“
- ბ. კერძევაძის „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“
- ქ. ზვიადაძის კრებული
- დ.გოშხეთელიანის კრებული
|
აღჭურვილობის მასალები
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
- დაფა
- ცარცი
- პროექტორი
- ბუკი
- საწერი საშუალებები
- ფურცლები
- წიგნები
|