123
მთავარი გვერდი » მთავარი » საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“
1 2 3 4 5

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“

სამუშაო გეგმა

სამიზნე სკოლა

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია

სახელი, გვარი

აზა ნაფეტვარიძე

პირადი ნომერი

53001011898

ტელეფონი

577654042

ელ.ფოსტა

aza.napetvaridze@gmail.com

პროგრამის სახელწოდება

„საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“

საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა

 

საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასა და მათში სათანადო პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განმტკიცებაში

მიმართულება

ინტელექტუალური

სამიზნე ჯგუფი

III კლასის მოსწავლეები

საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა

10 დღე

აქტივობების ხანგრძლივობა

60წთ

განხორციელების სავარაუდო ვადები

15 ივნისიდან 24 ივნისის ჩათვლით

პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა

20 მოსწავლე

მიზანი

  • პროგრამა დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასში  და მათში სათანადო პრაქტიკული ჩვევების განმტკიცებაში;
  • პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის გეგმის მათემატიკის პროგრამის გათვალისწინებით და ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევ შედეგებზე გათვლილი;
  • საცდელი კურსისათვის შეირჩა: ქ. ზვიადაძისა და გოშხეთელიანის კრებულები ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“, „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“;
  • პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალებით

შედეგები

მოსწავლეებს აუმაღლდება მათემატიკური,გონებრივი,  ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნება, დაეხვეწებათ პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.

მეთოდოლოგია

ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები

კურსის მოკლე აღწერილობა

 

I დღე

  1. განწყობის შექმნა მათემატიკის შესასწავლად
  2. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა
  3. ჯგუფური მუშაობა

II დღე

  1. სივრცესა და დროზე წარმოდგენების განვითრება;
  2. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა

III დღე

  1. ნუმერაცია;
  2. მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

IV დღე

  1. რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის;
  2. კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

V დღე

  1. რიცხვთა შედგენილობა, შეკრება-გამოკლება;
  2. კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

VI დღე

  1. გამრავლება-გაყოფა;
  2. ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

VII დღე

  1. წილადები. ნაწილებად დაყოფა;
  2. ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
  3. ჯგუფური მუშაობა.ა

VIII დღე

  1. გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა
  2. გეომეტრიულ ფიგურებზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

IX დღე

  1. ლოგიკური ამოცანები;
  2. ლოგიკური აზროვნების განვითარება-განმტკიცება;
  3. წყვილებში მუშაობა.

X დღე

  1. სავარჯიშოები გამეორებისათვის, განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
  2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
  3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?

საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი

  • გამოცხადება 11:30 სთ-ზე
  • მეცადინეობა 1 სთ

 

ლიტერატურა

  • ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“
  • ბ. კერძევაძის „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“
  • ქ. ზვიადაძის კრებული
  • დ.გოშხეთელიანის კრებული

 

აღჭურვილობის მასალები

სკოლაში არსებული რესურსი:

  • დაფა
  • ცარცი
  • პროექტორი
  • ბუკი
  • საწერი საშუალებები
  • ფურცლები
  • წიგნები


 



შეფასება
 (ხმების რაოდენობა #: 0)
ნახვები: 31 | [complaint]პასუხი ავტორს![/complaint] |

  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px