123
მთავარი გვერდი » მთავარი » საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“
1 2 3 4 5

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“

სამუშაო გეგმა

 

სამიზნე სკოლა

სსიპ ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია

სსიპ ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია

სახელი, გვარი

აზა ნაფეტვარიძე

პირადი ნომერი

53001011898

ტელეფონი

577654042

ელ.ფოსტა

aza.napetvaridze@gmail.com

პროგრამის სახელწოდება

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“

საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა

საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარები.

მიმართულება

ინტელექტუალური

სამიზნე ჯგუფი

III კლასის მოსწავლეები

საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა

10 დღე

აქტივობების ხანგრძლივობა

60წთ

განხორციელების სავარაუდო ვადები

15 ივნისიდან 24 ივნისის ჩათვლით

 

პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა

20 მოსწავლე

მიზანი

  • პროგრამა დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში, განათლების რეფორმით გათვალისწინებული სიახლეების ეფექტურად გამოყენებაში
  • პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის ქარული ენის პროგრამის გათვალისწინებით და ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევ შედეგებზე გათვლილი
  • საცდელი კურსისათვის შეირჩა: თ.წოწონავას „საბავშვო ისტორია“, ი.გოგებაშვილის „საგანძური“ და სხვადასხვა საბავშვო მწერალთა მოთხრობები.
  • პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალებით.

შედეგები

მოსწავლეებს აუმაღლდება წიგნიერების კომპეტენცია და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარები

მეთოდოლოგია

ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები

კურსის მოკლე აღწერილობა

 

I დღე

  1. არგონავტიკა: აიეტის სამეფო, ოქროს საწმისი, მედეას ვარსკვლავი, კოლხთა სამეფო
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა: ტექსტის შემოქმედებითად გადმოცემა - ხატვა, ძერწვა.

II დღე

  1. ქვეყანა ზღვიდან ზღვამდე - კავკასია: ძმები, ზღვიდან ზღვამდე, ძალა ერთობისა, ქართლოსის სამკვიდრო;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

III დღე

  1. ფარნავაზი: მამულად ქართლელი, სიზმარი, ფარნავაზმა განძი იპოვა, ქუჯი ერისთავი, პირველი მეფე, ანბანი - ანბანის კერპი;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა: ტექსტის შემოქმედებითად გადმოცემა - ხატვა, ძერწვა.

IV დღე

  1. წმინდა ნინოს ცხოვრება: „ჩვენ ქრისტიანები ვართ, ქრისტეს კვართი, ნინოს ღვთისმშობელი გამოეცხადა, ფარავნის ტბაზე, არმაზის მთაზე, სვეტიცხოველი, მირიან მეფემ ქრისტე იწამა, მტკვარში ნათლობა;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა: ტექსტის შემოქმედებითად გადმოცემა - ხატვა, ძერწვა.

V დღე

  1. ვახტანგ მეფე ღმერთს უყვარდა: ქართლის აოხრბა, ვახტანგი მეფე გახდა, ვახტანგი გოლიათს ამარცხებს, ომი, სპარსთა შემოსევები, რატომ დაარქვეს გორგასალი, ორთაბრძოლა, თბილისი, უკანასკნელი ომი.
  2.  ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა - როლური თამაში.

VI დღე

  1. ბაგრატ მესამე-ბაგრატიონი: ვინც ღმერთმა გამოარჩია, ბაგრატიონები, მეფედ ეძებენ ბაგრატს, დიდ წინაპართა მსგავსად, მემკვიდრეობა, ტაძართა ამშენებელი, ტაოდან ტაოში;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

VII დღე

  1. დავით აღმაშენებელი: დავითის ნატრულობა, დიდი თურქობა, წყალობა, მიწისძვრა, გვირგვინოსანი, ჯვაროსნები, კახეთი და ჰერეთი დაიბრუნა;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

VIII დღე

  1. დავით აღმაშენებელი: გელათი, დიდგორი, თბილისის განთავისუფლება, ხატმა გადაარჩინა, წიგნისმოყვარე მეფე, წიგნი და ხმალი;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

IX დღე

  1. თამარ მეფე: მეფეთა მეფე და მზეთა მზე და დედოფალთა დედოფალი, გამეფება, გიორგი რუსი, ლაშქრობანი, რუსის გაძევება, დავით სოსლანი, შამქორის ბრძოლა, ვარძია, ვარიანის ბრძოლა, ოქროს ხანა, თამარის ლოცვა, შოთა რუსთველი, თამარის საფლავის საიდუმლო;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა.
  3. წყვილებში  მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით

X დღე

  1. განხორციელებული აქტივობების შეჯამება
  2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები
  3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?

საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი

  • გამოცხადება 10:00 სთ-ზე
  • მეცადინეობა 1 სთ

 

ლიტერატურა

  • იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“
  • იაკობ გოგებაშვილის „დედა ენის“ კვალზე

აღჭურვილობის მასალები

სკოლაში არსებული რესურსი:

  • დაფა
  • ბუკი
  • პროექტორი
  • საწერი ფურცლები
  • ცარცი
  • საწერი საშუალებები
  • წიგნები



შეფასება
 (ხმების რაოდენობა #: 0)
ნახვები: 298 | [complaint]პასუხი ავტორს![/complaint] |

გამოკითხვა
როგორ შეაფასებთ საიტს
ძალიან კარგია
კარგია
არაუშავს
უკეთესიც შეიძლებოდა
ცუდია
ტეგების ღრუბელი
    კალენდარი
      «    ნოემბერი 2020    »
       
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      11
      12
      13
      14
      15
      16
      17
      18
      19
      20
      21
      22
      23
      24
      25
      26
      27
      28
      29
      30
       
    არქივი
    ტოპ სიახლეები
    მასწავლებელთა ბლოგები

    avtomachi.tk

    bydadu.ge

    სასრგებლო ლინკები
    link1

    link2

    სასარგებლო ბმულები \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"
    • count 88x31px
    • count 88x31px
    • count 88x31px
    • count 88x31px