123
მთავარი გვერდი » მთავარი » საზაფხულო სკოლა - „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“ სამუშაო პროგრამა
1 2 3 4 5

საზაფხულო სკოლა - „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“ სამუშაო პროგრამა

საზაფხულო სკოლა - „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“ სამუშაო პროგრამა

 

სამიზნე სკოლა

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია

სახელი, გვარი

იამზე წულუკიძე

პირადი ნომერი

53001002752

ტელეფონი

577654068

ელ.ფოსტა

iamzesulukidze@gmail.com

პროგრამის სახელწოდება

„საზაფხულო სკოლა - „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“

საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა

 

საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასა და მათში სათანადო პრაქტიკული ცოდნა-ჩვევების განმტკიცებაში

მიმართულება

ინტელექტუალური

სამიზნე ჯგუფი

I კლასის მოსწავლეები

საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა

10 დღე

აქტივობების ხანგრძლივობა

60წთ

განხორციელების სავარაუდო ვადები

29მაისიდან 11 ივნისამდე

 

პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა

20 მოსწავლე

მიზანი

  • პროგრამა დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას და მათში სათანადო პრაქტიკული ჩვევების განმტკიცება
  • პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის გეგმის მათემატიკის პროგრამის გათვალისწინებით და ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევ შედეგებზე გათვლილი
  • საცდელი კურსისათვის შეირჩა: ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“, „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“, ქ. ზვიადაძისა და გოშხეთელიანის კრებულები
  • პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალებით

შედეგები

მოსწავლეებს აუმაღლდება მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნება და დაეხვეწებათ პრაქტიკული ცოდნა-ჩვევები

მეთოდოლოგია

ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები

კურსის მოკლე აღწერილობა

 

I დღე

  1. შევიქმნათ განწყობა მათემატიკის შესასწავლად;
  2. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

II დღე

  1. შევიქმნათ განწყობა მათემატიკის შესასწავლად;
  2. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

III დღე

  1. წარმოდგენების განვითარება სივრცესა და დროზე;
  2. კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

IV დღე

  1. წარმოდგენების განვითარება სივრცესა და დროზე;
  2. კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

V დღე

  1. ნუმერაცია, რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის შეკრება-გამოკლება;
  2. მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

VI დღე

  1. ნუმერაცია, რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის შეკრება-გამოკლება;
  2. მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

VII დღე

  1. გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა;
  2. პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

VIII დღე

  1. გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა;
  2. პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა.

IX დღე

  1. ლოგიკურ ამოცანებზე მუშაობა;
  2. ლოგიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა.

X დღე

  1. განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
  2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
  3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?.

საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი

  • გამოცხადება 11:30 სთ-ზე
  • მეცადინეობა 1 სთ

 

ლიტერატურა

  • ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“
  • ბ. კერძევაძის „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“
  • ქ. ზვიადაძის კრებული
  • დ.გოშხეთელიანის კრებული

აღჭურვილობის მასალები

სკოლაში არსებული რესურსი:

  • დაფა
  • ბუკი
  • პროექტორი
  • საწერი ფურცლები
  • ცარცი
  • საწერი საშუალებები
  • წიგნები



შეფასება
 (ხმების რაოდენობა #: 0)
ნახვები: 91 | [complaint]პასუხი ავტორს![/complaint] |

  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px