სამიზნე სკოლა
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი, გვარი
|
იამზე წულუკიძე
|
პირადი ნომერი
|
53001002752
|
ტელეფონი
|
577654068
|
ელ.ფოსტა
|
iamzesulukidze@gmail.com
|
პროგრამის სახელწოდება
|
„საზაფხულო სკოლა - „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“
|
საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა
|
საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებასა და მათში სათანადო პრაქტიკული ცოდნა-ჩვევების განმტკიცებაში
|
მიმართულება
|
ინტელექტუალური
|
სამიზნე ჯგუფი
|
I კლასის მოსწავლეები
|
საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა
|
10 დღე
|
აქტივობების ხანგრძლივობა
|
60წთ
|
განხორციელების სავარაუდო ვადები
|
29მაისიდან 11 ივნისამდე
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
მიზანი
|
- პროგრამა დაეხმარებათ მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას და მათში სათანადო პრაქტიკული ჩვევების განმტკიცება
- პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის გეგმის მათემატიკის პროგრამის გათვალისწინებით და ეროვნული სასწავლო გეგმის მისაღწევ შედეგებზე გათვლილი
- საცდელი კურსისათვის შეირჩა: ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“, „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“, ქ. ზვიადაძისა და გოშხეთელიანის კრებულები
- პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალებით
|
შედეგები
|
მოსწავლეებს აუმაღლდება მათემატიკური, ლოგიკური და კრიტიკული აზროვნება და დაეხვეწებათ პრაქტიკული ცოდნა-ჩვევები
|
მეთოდოლოგია
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები
|
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
I დღე
- შევიქმნათ განწყობა მათემატიკის შესასწავლად;
- პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
II დღე
- შევიქმნათ განწყობა მათემატიკის შესასწავლად;
- პრაქტიკულ უნარ-ჩვევების განმტკიცებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
III დღე
- წარმოდგენების განვითარება სივრცესა და დროზე;
- კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
IV დღე
- წარმოდგენების განვითარება სივრცესა და დროზე;
- კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
V დღე
- ნუმერაცია, რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის შეკრება-გამოკლება;
- მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
VI დღე
- ნუმერაცია, რიცხვთა შედგენილობა, შესაბამისობა სიმრავლეთა ელემენტებს შორის შეკრება-გამოკლება;
- მათემატიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
VII დღე
- გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა;
- პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
VIII დღე
- გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა;
- პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა.
|
IX დღე
- ლოგიკურ ამოცანებზე მუშაობა;
- ლოგიკური აზროვნების განვითარებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა.
|
X დღე
- განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
- მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
- „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?.
|
საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი
|
- გამოცხადება 11:30 სთ-ზე
- მეცადინეობა 1 სთ
|
ლიტერატურა
|
- ბ. კერძევაძის „მათემატიკა ხალისიანი განწყობით“
- ბ. კერძევაძის „სავარჯიშოები სივრცესა და დროზე მათემატიკაში“
- ქ. ზვიადაძის კრებული
- დ.გოშხეთელიანის კრებული
|
აღჭურვილობის მასალები
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
- დაფა
- ბუკი
- პროექტორი
- საწერი ფურცლები
- ცარცი
- საწერი საშუალებები
- წიგნები
|