სამიზნე სკოლა
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია
|
სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა
|
პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი, გვარი
|
იამზე წულუკიძე
|
პირადი ნომერი
|
53001002752
|
ტელეფონი
|
577654068
|
ელ.ფოსტა
|
iamzesulukidze@gmail.com
|
პროგრამის სახელწოდება
|
„საზაფხულო სკოლა - მწიგნობარი“
|
საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა
|
საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარები.
|
მიმართულება
|
ინტელექტუალური
|
სამიზნე ჯგუფი
|
1 კლასის მოსწავლეები
|
საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა
|
10 დღე
|
აქტივობების ხანგრძლივობა
|
60წთ
|
განხორციელების სავარაუდო ვადები
|
29 მაისიდან 11 ივნისამდე
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა
|
20 მოსწავლე
|
მიზანი
|
- პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში, განათლების რეფორმით გათვალისწინებული სიახლეების ეფექტურად გამოყენებაში
- პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის ქარული ენის პროგრამის გათვალისწინებით
- საცდელი კურსისათვის შეირჩა: იაკობ გოგებაშვილის ,,საგანძური“. იაკობ გოგებაშვილის ,,დედა ენის’’ კვალზე და სხვადასხვა საბავშვო მწერალთა მოთხრობები.
- პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალები.
|
შედეგები
|
მოსწავლეებს აუმაღლდება წიგნიერების კომპეტენცია და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარებით
|
მეთოდოლოგია
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები
|
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
I დღე
- ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშები: “რწყილი და ჭიანჭველა“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- როლური თამაში.
|
II დღე
- ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუში; ,,გვრიტი’’;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- როლური თამაში.
|
III დღე
- ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშები; ,,მოდი, ვნახოთ ვენახი“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ზღაპრის შინაარსის შემოქმედებითად გადმოცემა-ხატვა ძერწვა.
|
IV დღე
- ხალხური ზღაპარი ,,კონკია’’;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ზღაპრის შინაარსის შემოქმედებითად გადმოცემა-ხატვა, ძერწვა.
|
V დღე
- ხალხური ზღაპარი ,,ხარბი და ალალმართალი’’;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ზღაპრის შინაარსის შემოქმედებითად გადმოცემა-ხატვა, ძერწვა .
|
VI დღე
- მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „გულკეთილი ქვრივი“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.
|
VII დღე
- მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „ფრინველების მოგზაურობა“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.
|
VIII დღე
- მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „სიკეთე ბოროტისათვის“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.
|
IX დღე
- მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „თავის განწირვა მტრისათვის“;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.
|
X დღე
- განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
- მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
- „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?.
|
საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი
|
- გამოცხადება 10:00 სთ-ზე
- მეცადინეობა 1 სთ
|
ლიტერატურა
|
- იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“
- იაკობ გოგებაშვილის „დედა ენის“ კვალზე
|
აღჭურვილობის მასალები
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
- დაფა
- ბუკი
- პროექტორი
- საწერი ფურცლები
- ცარცი
- საწერი საშუალებები
- წიგნები
|