{include file=\"slidebox.tpl\"} „საზაფხულო სკოლა - „მწიგნობარი“ სამუშაო პროგრამა » სსიპ ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს #1 საჯარო სკოლა
123
მთავარი გვერდი » მთავარი » „საზაფხულო სკოლა - „მწიგნობარი“ სამუშაო პროგრამა
1 2 3 4 5

„საზაფხულო სკოლა - „მწიგნობარი“ სამუშაო პროგრამა

საზაფხულო სკოლა - „მწიგნობარი“ სამუშაო პროგრამა

 

სამიზნე სკოლა

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის მიმდინარეობის ლოკაცია

სსიპ ოია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და მისის საკონტაქტო ინფორმაცია

სახელი, გვარი

იამზე წულუკიძე

პირადი ნომერი

53001002752

ტელეფონი

577654068

ელ.ფოსტა

iamzesulukidze@gmail.com

პროგრამის სახელწოდება

„საზაფხულო სკოლა - მწიგნობარი“

საზაფხულო სკოლის მნიშვნელობისა და აქტუალურობის განსაზღვრა

 

საზაფხულო სკოლის პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარები.

მიმართულება

ინტელექტუალური

სამიზნე ჯგუფი

1 კლასის მოსწავლეები

საზაფხულო სკოლის ხანგრძლივობა

10 დღე

აქტივობების ხანგრძლივობა

60წთ

განხორციელების სავარაუდო ვადები

29 მაისიდან 11 ივნისამდე

 

პროექტში ჩართული მოსწავლეების სავარაუდო რაოდენობა

20 მოსწავლე

მიზანი

  • პროგრამა მოსწავლეებს დაეხმარებათ წიგნიერების კომპეტენციის ამაღლებაში, განათლების რეფორმით გათვალისწინებული სიახლეების ეფექტურად გამოყენებაში
  • პროგრამა მოიცავს პრაქტიკულ კურსს, რომელთა თემატიკაც შედგენილია ეროვნული სასწავლო გეგმის ქარული ენის პროგრამის გათვალისწინებით
  • საცდელი კურსისათვის შეირჩა: იაკობ გოგებაშვილის ,,საგანძური“.  იაკობ გოგებაშვილის ,,დედა ენის’’ კვალზე და სხვადასხვა საბავშვო მწერალთა მოთხრობები.
  • პროგრამა უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალები.

შედეგები

მოსწავლეებს აუმაღლდება წიგნიერების კომპეტენცია და დაეხვეწებათ ტექსტის გაგება-გააზრების უნარებით

მეთოდოლოგია

ინდივიდუალური, ჯგუფური მუშაობა, წყვილებში. დამოუკიდებლად შესასრულებელი დავალებები

კურსის მოკლე აღწერილობა

 

I დღე

  1. ხალხური   ზეპირსიტყვიერების ნიმუშები: “რწყილი და ჭიანჭველა“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. როლური თამაში.

II დღე

  1. ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუში; ,,გვრიტი’’;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. როლური თამაში.

III დღე

  1. ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშები;  ,,მოდი, ვნახოთ ვენახი“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე  მუშაობა;
  3. ზღაპრის შინაარსის  შემოქმედებითად გადმოცემა-ხატვა ძერწვა.

IV დღე

  1. ხალხური ზღაპარი ,,კონკია’’;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ზღაპრის შინაარსის შემოქმედებითად  გადმოცემა-ხატვა, ძერწვა.

V დღე

  1. ხალხური ზღაპარი ,,ხარბი და ალალმართალი’’;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ზღაპრის  შინაარსის შემოქმედებითად გადმოცემა-ხატვა, ძერწვა .

VI დღე

  1. მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „გულკეთილი ქვრივი“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

VII დღე

  1. მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „ფრინველების მოგზაურობა“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

VIII დღე

  1. მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „სიკეთე ბოროტისათვის“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

IX დღე

  1. მაღალმხატვრული ნაწარმოები: „თავის განწირვა მტრისათვის“;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

X დღე

  1. განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
  2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
  3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?.

საზაფხულო სკოლის დღის რეჟიმი

  • გამოცხადება 10:00 სთ-ზე
  • მეცადინეობა 1 სთ

 

ლიტერატურა

  • იაკობ გოგებაშვილის „საგანძური“
  • იაკობ გოგებაშვილის „დედა ენის“ კვალზე

აღჭურვილობის მასალები

სკოლაში არსებული რესურსი:

  • დაფა
  • ბუკი
  • პროექტორი
  • საწერი ფურცლები
  • ცარცი
  • საწერი საშუალებები
  • წიგნები


 



შეფასება
 (ხმების რაოდენობა #: 0)
ნახვები: 771 |
{include file=\"sidebar.tpl\"}
«    სექტემბერი 2023    »
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
{include file=\"infotext.tpl\"}
Copyright © 2010 - 2021
  • \"count
  • \"count
  • \"count
  • \"count