საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 10
1.სავარჯიშოები გამეორებისათვის, განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;
2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;
3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 10
1. განხორციელებული აქტივობების შეჯამება
2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები
3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 9
- თამარ მეფე: მეფეთა მეფე და მზეთა მზე და დედოფალთა დედოფალი, გამეფება, გიორგი რუსი, ლაშქრობანი, რუსის გაძევება, დავით სოსლანი, შამქორის ბრძოლა, ვარძია, ვარიანის ბრძოლა, ოქროს ხანა, თამარის ლოცვა, შოთა რუსთველი, თამარის საფლავის საიდუმლო;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა.
- წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 9
<!--[ 1. ლოგიკური ამოცანები;
2. 2. ლოგიკური აზროვნების განვითარება-განმტკიცება;
3. წყვილებში მუშაობა.

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 8
- დავით აღმაშენებელი: გელათი, დიდგორი, თბილისის განთავისუფლება, ხატმა გადაარჩინა, წიგნისმოყვარე მეფე, წიგნი და ხმალი;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 8
<!--[ 1. გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა
<!--[ 2. გეომეტრიულ ფიგურებზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
3. ჯგუფური მუშაობა.

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 7
- დავით აღმაშენებელი: დავითის ნატრულობა, დიდი თურქობა, წყალობა, მიწისძვრა, გვირგვინოსანი, ჯვაროსნები, კახეთი და ჰერეთი დაიბრუნა;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 7
1. წილადები. ნაწილებად დაყოფა;
2. ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;
3. ჯგუფური მუშაობა

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 6
- ბაგრატ მესამე-ბაგრატიონი: ვინც ღმერთმა გამოარჩია, ბაგრატიონები, მეფედ ეძებენ ბაგრატს, დიდ წინაპართა მსგავსად, მემკვიდრეობა, ტაძართა ამშენებელი, ტაოდან ტაოში;
- ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
- ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

|