123
1 2 3 4 5


პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიშები

 

 

მანანა წულაიას ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევის ანგარიში

 

ფიქრია გიორხელიძის პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

ქეთევან ჯიქიას საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

ირინა ალავიძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

ლელა მანდარიას საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

თამილა ჭოლაძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში


თეა ჭუმბურიძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლეევის ანგარიში

 

დარეჯან ლაჭყეპიანის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლეევის ანგარიში

 

ირმა გურეშიძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

იამზე წულუკიძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

აზა ნაფეტვარიძის  საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

ლელა ჩირგაძის  საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში

 

ინგა არაბიძის საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ანგარიში



საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 10

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“  - დღე 10

1.სავარჯიშოები გამეორებისათვის, განხორციელებული აქტივობების შეჯამება;

2. მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები;

3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?




საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 10

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 10

       1. განხორციელებული აქტივობების შეჯამება

    2.  მოსწავლეთა და მოსწავლეთა მშობელთა უკუკავშირები

3. „ტომსიკა“ - რა მიგვაქვს?




საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 9

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 9

  1. თამარ მეფე: მეფეთა მეფე და მზეთა მზე და დედოფალთა დედოფალი, გამეფება,                                                                     გიორგი რუსი, ლაშქრობანი, რუსის გაძევება, დავით სოსლანი, შამქორის ბრძოლა,                                                                   ვარძია, ვარიანის ბრძოლა, ოქროს ხანა, თამარის ლოცვა, შოთა რუსთველი, თამარის                                                               საფლავის საიდუმლო;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა.
  3. წყვილებში  მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით




საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 9

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“  - დღე 9

<!--[     1.  ლოგიკური ამოცანები;

 2.       2. ლოგიკური აზროვნების განვითარება-განმტკიცება;

    3. წყვილებში მუშაობა.

 




საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 8

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 8

 

  1. დავით აღმაშენებელი: გელათი, დიდგორი, თბილისის განთავისუფლება,                                                                                   ხატმა გადაარჩინა, წიგნისმოყვარე მეფე, წიგნი და ხმალი;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.




საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 8

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“  - დღე 8

<!--[   1. გეომეტრიულ მასალაზე მუშაობა

<!--[    2. გეომეტრიულ ფიგურებზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;

    3. ჯგუფური მუშაობა.

 




საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 7

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 7

  1. დავით აღმაშენებელი: დავითის ნატრულობა, დიდი თურქობა, წყალობა,                                                                     მიწისძვრა, გვირგვინოსანი, ჯვაროსნები, კახეთი და ჰერეთი დაიბრუნა;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. წყვილებში მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.




საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“ - დღე 7

საზაფხულო სკოლა - „ტაბულა“  - დღე 7

1. წილადები. ნაწილებად დაყოფა;

2. ოთხივე არითმეტიკულ მოქმედებაზე ცოდნის განმტკიცება-განზოგადება;

3. ჯგუფური მუშაობა




საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 6

საზაფხულო სკოლა - „კარგი მკითხველი“ -დღე 6

 

  1. ბაგრატ მესამე-ბაგრატიონი: ვინც ღმერთმა გამოარჩია, ბაგრატიონები,                                                                                      მეფედ ეძებენ ბაგრატს, დიდ წინაპართა მსგავსად, მემკვიდრეობა,                                                                                             ტაძართა ამშენებელი, ტაოდან ტაოში;
  2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე მუშაობა;
  3. ჯგუფური მუშაობა ტექსტის გაგება-გააზრების მიზნით.

      

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 25

  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px
  • count 88x31px